Savjeti naših oftalmologa

Astigmatizam - Očna poliklinika Medić Jukić Split

Astigmatizam

Što je astigmatizam? Astigmatizam je stanje u kojem vaše oko nije potpuno okruglo. U idealnom slučaju, očna jabučica ima oblik savršeno okrugle lopte. Svjetlost ulazi u nju i ravnomjerno se savija, što vam daje jasan pogled. Ali ako je vaše oko više u obliku nogometne lopte, svjetlost se više savija

Konjuktivitis - Očna poliklinika Medić Jukić Split

Konjuktivitis ili upala očne spojnice – uzroci, simptomi i liječenje

Konjuktivitis ili upala očne spojnice se javlja u različitim oblicima, od blage upale sa suzenjem do jake upale koja uzrokuje oštećenje i odumiranje tkiva. Ružičasto oko (konjunktivitis) upala je ili infekcija prozirne membrane (konjunktive) koja oblaže vjeđu i prekriva bijeli dio očne jabučice. Kad se male krvne žile u konjunktivi

Povišen očni tlak - Očna poliklinika Medić Jukić Split

Povišen očni tlak ili očna hipertenzija

Povijesno je glaukom bio identificiran kao bolest kod koje je oko bilo čvrsto ili tvrdo a smatralo se da je uzrok povišen očni tlak. Međutim, liječnici su postupno shvatili da se glaukom može pojaviti čak i kad je očni tlak normalan, što ponekad otežava dijagnozu. Danas se očni tlak smatra

Sindrom kompjuterskog vida - Očna poliklinika Medić Jukić Split

Sindrom kompjuterskog vida

Sindrom kompjuterskog vida Sindrom kompjuterskog vida (CVS) stanje je koje je uzrokovano upotrebom digitalnih zaslona – uključujući računalne monitore, prijenosnike, tablete, e-čitače i pametne telefone – predugo bez pauze, bez dovoljno treptanja, na nepravilnoj udaljenosti ili prije spavanja. Simptomi uključuju suhoću očiju i glavobolju, zajedno s drugim vrstama simptoma koji

OFTALMOLOŠKE USLUGE