Liječenje i rano otkrivanje glaukoma

Od glaukoma se ne možete izliječiti, ali možete na vrijeme otkriti bolest i znatno je usporiti.

Ako u vašoj obitelji netko liječi glaukom, ako imate više od 65 godina, imate visoku kratkovidnost, koristite duže vremena kortikosteroide ili ste imali traumu oka, postoji mogućnost da imate neprepoznati glaukom.

Glaukomska bolest vrlo često sve do terminalnih faza napreduje bez  simptoma, kad pacijent primijeti promjene u vidnom polju u smislu suženja  često se tada  već radi o glaukomu u poodmaklim fazama,  zbog toga je vrlo važno jedanput godišnje prekontrolirati vrijednosti očnog tlaka.

Glaukom je bolest koja rezultira  oštećenjima vidnog živca, ako se ne liječi  uzrokuje gubitak vida. Glaukom je jedan od glavnih uzroka sljepoće u svijetu, stoga rana dijagnoza i kvalitetno liječenje smanjuju ili sprječavaju daljnje oštećenje vidnog  živca, a samim time i gubitak vida. Važno je redovito mjeriti očni tlak i obavljati oftalmološke preglede.