VISULAS ® YAG III Combi

VISULAS ® YAG III Combi od Carl Zeissa je “višenamjenski” laser za tretiranje mrežnice kod dijabetičara fotokoaugulacijom, za liječenje tzv. sekundarne katarakte i za lasersku terapiju glaukoma.

visuals

VISULAS YAG III Combi je jedan od laserskih uređaja koji se koriste u Očnoj poliklinici Medić, Jukić, a pruža tri usluge. Zahvaljujući svojstvima fotokoagulacijskog, ali i disruptorskog lasera, koristi se za širok spektar očne patologije.

Objedinjuje siguran i kompaktan način pružanja potrebne laserske terapije u slučaju bolesti mrežnice, sive mrene (katarakte) i glaukoma. Između ostalih, ima i fotokoagulacijski učinak. Laser djeluje svojim toplinskim efektom i izaziva fotokoagulaciju tkiva na koje se primjenjuje. Ciljno tkivo mrežnice apsorbira emitiranje svjetlosne energije čime se tkivo oštećuje stvarajući opeklinu iz koje nakon dva tjedna nastaje ožiljak. Stvaranje ožiljaka je ciljano kako bi se mogla iskoristiti njihova nepropusnost i nepokretljivost. Ožiljak se ciljano stvara na mjestu retinalnog oštećenja ili “divlje” krvne žile. Na taj način laserski “pečati” učvršćuju retinu ili mjesto njenog oštećenja, ne dozvoljavajući progresiju bolesti.

VISULAS YAG III Combi  koristimo u liječenju raznih bolesti oka, najčešće kod retine (mrežnice), dijabetičke retinopatije, stanja iza okluzija krvnih žila mrežnice, puknuća i perifernih degeneracija mrežnice, degenerativnih bolesti žute pjege koje ne zahvaćaju foveju, nekih upalnih bolesti mrežnice i žilnice, glaukoma i nekih drugih rjeđih bolesti oka.

Pravodobnim laserskim liječenjem može se spriječiti nastanak ablacije retine, vrlo ozbiljnog stanja koje zahtijeva skup i kompliciran operativni zahvat neizvjesnog ishoda. Laserska fotokoagulacija se primjenjuje ambulantno, uz proširenu zjenicu. Zahvat traje 10-ak minuta. Uglavnom je bezbolan (može se povremeno osjetiti blago peckanje) ili se izvodi uz kratkotrajnu kapljičnu anesteziju. Laserska zraka primjenjuje se preko kontaktne lupe (panfundoskopa). Laserska zraka je zelene boje, a pacijent je vidi kao bljeskanje pred okom. Nakon zahvata pacijent normalno odlazi kući. Par minuta nakon zahvata oko je malo zabljesnuto, slično kao kod slikanja fotoaparatom s bljeskalicom.

visu1
visu2

Laserska fotokoagulacija može se provoditi jednokratno ili višekratno, ovisno o očnoj patologiji zbog koje se izvodi.

VISULAS YAG III laserom mogu se izuzetno uspješno liječiti brojne benigne izrasline na koži lica i vjeđa, poput bradavica, te trajno ukloniti krivo urasle ili nepoželjne trepavice i dlačice.